Bol.com Shopify Order Connector & Product Sync

Onze nieuwste app is vorige week gelanceerd in de Shopify App Store

Automatisch uw bol.com-orders importeren!

We weten hoe moeilijk het is om elk verkoopkanaal dat u heeft bij te houden, omdat het handmatig verwerken van bol.com-orders een lastige zaak is, en de meeste aangeboden oplossingen vrij prijzig, hebben we deze gebruiksvriendelijke tool gemaakt, Na installeren uw bol.com API-gegevens toevoegen om te beginnen met het importeren van bol.com-orders!

  • U kunt handmatig bestellingen controleren en importeren vanuit onze app.
  • Of u kunt de autopilot inschakelen, om de bestellingen automatisch naar uw winkel te laten importeren!
  • De in shopify aangemaakte fulfillments met track & trace worden automatisch naar bol.com gestuurd.
  • Wanneer u artikelen in uw winkel verkoopt, of de voorraad van een product in shopify bijwerkt, wordt de voorraad automatisch bijgewerkt in bol.com.

goed alternatief voor koongo en channable order import

4 Comments

  1. Beste heer/mevrouw,

    Ik heb een Shopify webshop en omdat ik graag meer bekendheid en omzet wil, ben ik aan het overwegen ook via Bol.com te verkopen. Ik loop alleen tegen veel dingen aan. De connectie tussen mij webshop en bol.com bijvoorbeeld. Niet zozeer om het verwerken van de orders(ook wel een beetje natuurlijk, vooral omdat mijn Shopify webshop gekoppeld is aan mijn boekhoudprogramma en ik deze dan ook allemaal handmatig in moet voeren) maar vooral voor de voorraad. Wanneer iemand iets zou bestellen bij bol.com dan is het wel zo handig dat het item of de items die bestelt word(en) dan ook direct uit de voorraad word(en) gehaald om te voorkomen dat een klant via mijn eigen webshop deze ook besteld en dan misgrijpt. Andersom moet die synchronisatie natuurlijk ook werken. Ik kwam op jullie app en dit leek mij een goede oplossing. Echter heb ik wel wat vragen. Ik zag in een opmerking dat jullie niet met verzenden via bol.com werken. Is dit nog het geval of is hier al verandering in gekomen? Zo niet, ik zag in die opmerking dat jullie het hebben over dat labels via bol.com aanmaken wel kan, hoe werkt dit dan precies? Hoe werkt de koppeling in werkelijkheid eigenlijk precies? Kan je met de koppeling de orders via bol.com enkel via shopify (jullie app) verwerken of kan dit ook nog steeds gewoon via het verkoopkanaal van bol.com. En als de voorraad wordt gesynchroniseerd en de orders door de koppeling ook in shopify binnen komen worden deze daarom dan ook doorgegeven aan mijn boekhoudprogramma die gekoppeld is met Shopify? Als het verzenden via bol.com nog niet werkt met jullie app werkt het retourneren via bol.com dan ook niet? En als laatste vraag. U zult misschien weten dat als je als webshop eigenaar wilt verkopen via bol.com er commissiekosten aan zitten verbonden en natuurlijk verzendkosten. Het verzend en retourbeleid van Bol.com is echter anders dan die van mijn eigen webshop. Op mijn eigen webshop hanteer ik vanaf €70,- gratis verzenden en alle order onder die €70,- moet je €5,50 verzendkosten betalen binnen NL. Retourneren is bij mij niet gratis. Bij Bol.com is dit anders, de verzendkosten moeten voor de klant gratis zijn en de retourkosten ook. Ik mag hier bij bol.com niet extra voor rekening apart van de artikelen. Deze kosten zal ik dus zelf moeten verwerken in de verkoopprijzen van mijn producten. Als ik via bol.com wil verkopen zal ik mijn artikelen bij bol.com dus duurder moeten aanbieden dan op mijn eigen webshop, anders zal ik er niks meer op verdienen. Is dit met jullie app ook in te stellen. Dat al mijn producten op bol.com een andere prijs hebben dan op mijn shopify webshop?
    Ik hoor het heel graag van u!
    Met vriendelijke groet,

    Naomi Asjes

    1. Hi, sorry voor de late reactie, deze was als spam gemarkeerd 🙂 we werken ook met verzenden via bol orders, verder wordt de voorraad van alle bestaande producten in sync gehouden.

      we posten geen nieuwe producten naar bol, alleen als ze al bestaan.

      we importeren de prijzen van de bol orders in shopify, dus als iemand €12,- betaald heeft in bol, dan zal dit ook zo in shopify komen te staan.

      we kunnen het bestaande gratis verzendoptie gebruiken uit shopify ook als de order onder de €70,- is, je kan de te gebruiken verzendoptie in onze app selecteren.

      we zijn ook beschikbaar in de live chat, dus als je het 14 dagen wilt proberen gratis, dan wordt je direct geholpen met instellen.

      gr.

      Thomas

  2. Hello,
    we are looking for a solution to process BOL orders easier and keep the stock up to date (new Shopify shop is planned). However we have 2 BOL accounts and use VVB and VVB+, are these VVB orders also processable with the app or is this still being developed?

    Thanks

    1. Hi!

      At the moment we only work with orders that are being shipped by the merchant (you can create labels through bol though). we will add a note, if enough requests come in we will add it to the road map.

      Best Regards,

      Thomas

Leave a Reply to thomasl Cancel reply

Your email address will not be published.